Google Maps Yorumlarının Etkisi

Google Maps Yorumlarının Etkisi


Google maps günümüzde teknoloji ile birlikte sıklıkla tercih edilmekte olan bir uygulamadır. Bu uygulama bir yer için yol tarifi, telefon numarası, genel bilgileri ya da gidilecek yerin güvenilirliği hakkında bilgi sahibi olma amacıyla kullanılır. Bu uygulamada yorum yapılabilmektedir.  Google maps yorumlarının satışa etkisi ise oldukça yüksektir. Bu etkinin bir çok sebebi vardır. Öncelikle google maps üzerinden olumlu yorum ve puanlama oranı yüksek ise uygulama üzerinde yapılan genel bir mekan araştırması durumunda mekan üst sıralarda yer alır. Böylece mekanın üzerine tıklanma oranı artar ve müşteri tercihi artar. Google haritalar üzerinden olumsuz yorumların fazla olduğu durumlarda ise mekan hem alt sıralarda yer alır hem de müşteri tarafından tercih edilmez.
Gençler tarafından sıklıkla kullanılan google maps uygulaması ile etkilenme oranları artmıştır. İnsanlar olumlu ya da olumsuz bir durumda mekan hakkında IP adresi ile yorum yapmakta ve kendinden sonra mekana gidecek herhangi bir kişi için bilgi sahibi olmasını sağlamaktadır. Google maps bir çok alan için kullanılmaktadır.

Google Maps Kullanım Alanları

Google maps kullanım alanı oldukça geniştir. Google maps tatil mekanları, turistik gezi alanları, yeme içme, eğlence mekanları ya da  gezi noktaları için kullanılmaktadır. Kullanılan bu alanlarda gidilen herhangi bir nokta için olumlu yorum yapıldığında oraya gidilme oranı artar. Böylece etrafında bulunan yeme içme ya da mağazaya gidilme oranı artar. Buna bağlı olarak satış oranlarında da yükselme görülür. Google maps yorumlarının satışa etkisi bu şekilde olumlu olabilmektedir. Bu mekan bir epilasyon yeri, kuaför ya da bakım merkezi olabilir. İnsanlar özellikle vücutlarına uygulama yapılacak noktalar için önceden bilgi sahibi olma ihtiyacı duyar. Bunlardan herhangi birine gidecek bir müşteri yapılan yorumlardan oldukça etkilenir ve gideceği bu noktada satılan paket ürünler artar.
Gidilecek bir turistik alan ya da olumlu yorumlar maddi ve manevi açıdan gezecek bir kişi için sürprizi önler. Önceden olumlu yada olumsuz bilgi sahibi olan kişi mekanını seçer. Bu mekanın seçilmesiyle mekanın hizmet veremediği diğer ihtiyaçlar için etrafındaki noktalar kullanılır. Böylece hem mekanın hem de etrafındaki noktaların satış oranları yükselir. Googlemaps yorumlarının satışa etkisi olumlu ya da olumsuz olması durumuna göre değişmektedir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar